søndag den 30. oktober 2011

Kreative dage! Del 1

Først blev jeg hentet af Lene fra Livet som sådan. Hun havde arrangeret fælleskørsel, så jeg var spændt på at møde nye kreative mennesker. Vi var 4. Dorte med bloggen OlineArt, og Lenes mor, Grethe, som superstrikker til Lene :-) Du er heldig!
Vi susede ned gennem Jylland og havde næsten ikke tid til morgenmadsrast, som vi havde planlagt, men vi fik dog holdt ind og kastede mad i hovedet og susede videre..
Bolleopskriften ligger i min mad med mere fane.

Vi gik til Tina Dalbøges stand og fik vores blogskilte. Super service! Og så kunne jeg også takke Tina for de to billetter jeg vandt til Kreative Dage.

Det var så spændende det hele. Lene, Dorte og jeg havde nogenlunde samme lyster, så vi kunne sagtens følges ad hele dagen. Vi hyggede os med et par sandwich og en kyllinge/pastasalat uden kylling, og fik styr på hvad der skulle indkøbes. Og så videre ud i hallerne.

Og dagens højdepunkt for mig, var at møde Charlotte Kaae, in person! Jeg droppede min gruppe og sagde vi ses om et par timer :-) Det var super inspirerende at få snakket med Charlotte, og senere kom jeg tilbage for at købe BOGEN, og få Charlotte til at vælge farver til min kommende Garam Masala.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg ville gerne ha været afsted hvis bare det havde været her i nærheden :)

    SvarSlet
  2. Hyggeligt, at få hilst på dig og sat stemme på dig.

    Spændende projekt du skal have gang i. Glæder mig til at følge det.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Citronmoster, ja der kan jo godt være et stykke vej. Det hjælper når man er flere selvfølgelig.
    Men du skulle næsten unde dig det engang.

    Til Lis: Ja tænk at vi kunne mødes blandt alle de mennesker! Godt du hev fat i mig, og hyggeligt at møde dig! Knus Elsebeth

    SvarSlet