Jeg er egentlig ikke kommet over den dejlige tur til Fredericia. Jeg sidder begravet i mit nye stash. Har stablet det op på begge sider af mig i sofaen, og nyder at kigge på farverne, BOGEN, og er begyndt at strikke chilisko i dobbeltstrik. Tænk at man kan sidde og se en video på youtube, og så lære nye teknikker.
Jeg fik også købt nogle smarte kabelpinde til snoninger. Noget snor og lukkedimser til maskemarkører (krejlesnydt til at købe nogle i sølv for 100kr, hvornår lærer jeg at sige fra)
Fik en gratis parfume hos Alt om håndarbejdes stand, ved medbringelse af en kupon fra sybladet.
Der købte jeg også en bog om tøj til bamser, og mine drenge har valgt tre sæt de gerne vil have til deres build a bear.
Og så købte jeg garnet til vinderen af min give away.
Og en snor med koralsten. Jeg elsker den dybe røde farve.
Ålerusen havde nogle sjove visitkort, og det var fedt at hilse på Julia. Kunne jo fortælle at jeg har lavet en nessie.
Denne er desværre ikke så tydelig, det er et nyt design af Charlotte Kaae, som vist bliver tilgængelig snart. Den er rigtigt smuk.
Heller ikke det bedste billede, men geilsk havde en skøn nytænkning af strik i denne kjole. Tænk at være så dygtig. Måske en idé til mit kobberbryllup om 5 år:-)
Viser opslag med etiketten Kreative Dage. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Kreative Dage. Vis alle opslag
tirsdag den 1. november 2011
søndag den 30. oktober 2011
Kreative dage! Del 1
Først blev jeg hentet af Lene fra Livet som sådan. Hun havde arrangeret fælleskørsel, så jeg var spændt på at møde nye kreative mennesker. Vi var 4. Dorte med bloggen OlineArt, og Lenes mor, Grethe, som superstrikker til Lene :-) Du er heldig!
Vi susede ned gennem Jylland og havde næsten ikke tid til morgenmadsrast, som vi havde planlagt, men vi fik dog holdt ind og kastede mad i hovedet og susede videre..
Bolleopskriften ligger i min mad med mere fane.
Vi gik til Tina Dalbøges stand og fik vores blogskilte. Super service! Og så kunne jeg også takke Tina for de to billetter jeg vandt til Kreative Dage.
Det var så spændende det hele. Lene, Dorte og jeg havde nogenlunde samme lyster, så vi kunne sagtens følges ad hele dagen. Vi hyggede os med et par sandwich og en kyllinge/pastasalat uden kylling, og fik styr på hvad der skulle indkøbes. Og så videre ud i hallerne.
Og dagens højdepunkt for mig, var at møde Charlotte Kaae, in person! Jeg droppede min gruppe og sagde vi ses om et par timer :-) Det var super inspirerende at få snakket med Charlotte, og senere kom jeg tilbage for at købe BOGEN, og få Charlotte til at vælge farver til min kommende Garam Masala.
Vi susede ned gennem Jylland og havde næsten ikke tid til morgenmadsrast, som vi havde planlagt, men vi fik dog holdt ind og kastede mad i hovedet og susede videre..
Bolleopskriften ligger i min mad med mere fane.
Vi gik til Tina Dalbøges stand og fik vores blogskilte. Super service! Og så kunne jeg også takke Tina for de to billetter jeg vandt til Kreative Dage.
Det var så spændende det hele. Lene, Dorte og jeg havde nogenlunde samme lyster, så vi kunne sagtens følges ad hele dagen. Vi hyggede os med et par sandwich og en kyllinge/pastasalat uden kylling, og fik styr på hvad der skulle indkøbes. Og så videre ud i hallerne.
Og dagens højdepunkt for mig, var at møde Charlotte Kaae, in person! Jeg droppede min gruppe og sagde vi ses om et par timer :-) Det var super inspirerende at få snakket med Charlotte, og senere kom jeg tilbage for at købe BOGEN, og få Charlotte til at vælge farver til min kommende Garam Masala.
Abonner på:
Opslag (Atom)






