tirsdag den 25. oktober 2011

Færdig m cover cowl, igang med islandsk sweater

Jeg var med i en KAL på ravelry, og fik strikket denne cowl. Ved egentlig ikke hvad det hedder på dansk.
Jeg har tænkt mig at finde knapper på messen på lørdag!!! Yes, det nærmer sig..



Og så er jeg startet på en sweater til min papadoptivdatter, jeg strikkede en stjernesweater til hende sidste år, men den passede slet ikke. Den var strikket i pladegarn, og det giver sig rigtigt meget når man strikker mønster. Heldigvis kunne min dagplejemor passe den, og jeg lovede at strikke en ny næste år. Det er så nu.

5 kommentarer:

  1. Dit halsrør ser også lunt og lækkert ud. Held og lykke med knap jagten på messen.
    Kan jo være vi ses.

    Spændende projekt du er gået igang med.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Skøn farve til din halsvarmer/-rør/cowl eller hvad det nu hedder ;-)
    Trøjen du skal i gang med er bare SÅ flot - jeg er desværre bare for uldsart til lopi garnet!

    SvarSlet
  3. Super smuk cowl, jeg er vild med den farve!

    Lettlopi - noget af det bedste garn, lækkert at strikke med, det holder sig fantastisk og findes i de fineste og mest sarte farver - godt valg!!
    Jeg er måske en af de eneste, men jeg kan godt ha´ Lettlopién på den bare hud - underlig eller bare hårdhudet - måske ;O)
    Rigtig god fornøjelse med det stor, men smukke projekt!

    SvarSlet
  4. Tak skal I have.
    Kirsten, du er da heldig. Jeg kan ikke have lopien på huden, men synes også den er fantastisk!
    Lis, jeg tror da vi ses :-)
    Trøjen jeg skal lave er med modifikationer.. ikke så lang, ikke mønster forneden og ikke åbning foran, men måske med hue. Spændende.

    SvarSlet
  5. Lækker cowl :-)
    Øj hvor ser den trøje skøn ud, rigtig god fornøjelse med den.
    Majbritt

    SvarSlet