Viser opslag med etiketten strikkeklub. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten strikkeklub. Vis alle opslag

torsdag den 5. januar 2012

strik sammen


Så er det i aften at Dorte og jeg starter vores strikkeklub, og jeg glæder mig helt vildt. Vi starter klokken halv otte, og jeg er spændt på hvornår jeg kommer hjem igen.
Hvad skal jeg mon tage med af strikketøj? Har gang i flere ting lige nu.
Jeg ved at jeg tager en drømmekage med, selvom Dorte tror vi ikke får tid til at spise, for al vores knævren :-)
Men mon dog.
Det bliver bare så hyggeligt!
Glæder mig vildt.

onsdag den 28. december 2011

Strik sammen invitation. Hos House of hesselberg, Viborg


Strikkeklub, hæklehygge eller bare lidt socialt samvær - kald det hvad du vil. Det er foregået i mange år og jeg tror på, at det vil fortsætte - altså det med at man mødes og hygger sig med en kop varm kaffe/the og sit strikke-/hækletøj. Som tidligere skrevet, har Elsebeth og jeg talt om, at det kunne være hyggeligt at mødes og strikke-hækle lidt sammen - så nu har jeg taget fat i det - nogen vil sige "smede mens jernet er varmt"...og vil derfor invitere jer til:

Strikke-hæklehygge torsdag den 5. januar 2012 kl. 19.30 - ??

Kig herind og meld dig til :-)