tirsdag den 4. oktober 2011

Pakkelege.

Jeg har været med i en pakkeleg hos Stolt strikker, og jeg synes hun lige har hævet niveauet en tand, for jeg blev rigtigt glad for min pakke. Lækkert alpakagarn, en pindmåler, nogle fine perler, og ikke mindst et hjemmelavet armbånd, som lige er mig! Tusind tak!


Samtidig er jeg med i endnu en pakkeleg hos en blogger helt fra holland, nemlig rumpetski, og fra hende fik jeg denne fine pakke, med en masse forskellige sjove ting. Manden drak teen, flagene kan bruges på lørdag, hvor vi holder fødselsdag for Clemens. Som også synes at den lille blok skulle være hans. Super fin gave. Tak skal du have, så må jeg skynde mig at sende en retur.

1 kommentar:

  1. jeg vil ikke være med i gavebytningen, synes bare de er flotte. Lækkert at få pakker med posten, især når man ikke kender deres indhold.

    Kh. Lis

    SvarSlet