tirsdag den 1. november 2011

Kreative dage. Del 2

Jeg er egentlig ikke kommet over den dejlige tur til Fredericia. Jeg sidder begravet i mit nye stash. Har stablet det op på begge sider af mig i sofaen, og nyder at kigge på farverne, BOGEN, og er begyndt at strikke chilisko i dobbeltstrik. Tænk at man kan sidde og se en video på youtube, og så lære nye teknikker.


Jeg fik også købt nogle smarte kabelpinde til snoninger. Noget snor og lukkedimser til maskemarkører (krejlesnydt til at købe nogle i sølv for 100kr, hvornår lærer jeg at sige fra)
Fik en gratis parfume hos Alt om håndarbejdes stand, ved medbringelse af en kupon fra sybladet.
Der købte jeg også en bog om tøj til bamser, og mine drenge har valgt tre sæt de gerne vil have til deres build a bear.
Og så købte jeg garnet til vinderen af min give away.
Og en snor med koralsten. Jeg elsker den dybe røde farve.
Ålerusen havde nogle sjove visitkort, og det var fedt at hilse på Julia. Kunne jo fortælle at jeg har lavet en nessie.




Denne er desværre ikke så tydelig, det er et nyt design af Charlotte Kaae, som vist bliver tilgængelig snart. Den er rigtigt smuk.



Heller ikke det bedste billede, men geilsk havde en skøn nytænkning af strik i denne kjole. Tænk at være så dygtig. Måske en idé til mit kobberbryllup om 5 år:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar