torsdag den 27. oktober 2011

Vinderen af min give away!

True Random Number Generator
Min:1
Max: 76
Result:
71
Powered by RANDOM.ORG

Så er vinderen fundet!
Jeg gjorde det at jeg talte alle lodder op. Så Satte jeg tallet ind på random.org, og trak nummer 71.
Så talte jeg mellem alle svarene. jeg tæller fra oven, først var der 34, næste runde sprang jeg dem over der kun havde et lod, og næste runde, dem som havde to lodder, og blandt dem der havde tre lodder faldt tallet på....

sjovt nok en jeg kender:
nemlig






House of Hesselberg!!

Tak til alle deltagere, og stort tillykke til Dorte!
Skriver du hvilke farver du ønsker det i?

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaa :) Ej, tusind tak Elsebeth. Det glæder jeg mig meget over. Jeg glæder mig til vi ses den 12. november også :) Jamen farver - uha, der er jo mange lækre - Jeg kunne godt tænke mig at strikke et i marineblå, lyseblå og råhvid. Kram fra Dorte

    SvarSlet
  2. coming right up!
    Jeg glæder mig også, det er en god tradition der er startet der! Måske vi kunne få andre designere op?
    Tillykke igen, og vi ses!

    SvarSlet