fredag den 11. marts 2011

Jubii! Rasmilla kommer til Viborg.

Jeg er så glad for at jeg skal med til strikke homeparty med Rasmilla.(Sanne)
Måske er der andre der skal med?

"ÅBENT" HOMEPARTY I JYLLAND
Jeg har længe været ked af min geografiske begrænsning der gør at jeg må nøjes med at køre på Sjælland, derfor har en sød strikker, Dorte Hesselberg, hjulpet mig med at finde lokaler til et ordentligt Rasmilla-event i Jylland.

Nu er alt på plads, og derfor kan jeg nu invitere til ”åbent” homeparty

Lørdag den 30. april kl. 13.30 – 16.00
Margrethegården
Gl. Randersvej 2 - 4
Viborg

Da jeg i min lille bil prioriterer garn over kager, giver jeg kr. 25,- i rabat på dit køb hvis du medbringer kage til arrangementet. Med lidt held kan vi i fællesskab diske op med noget der kunne minde om en decideret kage-buffet.
Husk at skrive i tilmeldingen om du medbringer kage. Bliver kagetilmeldingen for overvældende (kan den dét?), lukkes der for yderligere kageindskrivning (øv), dette vil du få besked om på mail eller på ravelry.
Tilmelding til yndlingsgarn@gmail.com eller på rasmilla@yahoo.dk

2 kommentarer:

  1. Uha - det kan du godt begynde at glæde dig til! (Du må også hellere spare lidt op....)

    SvarSlet
  2. God morgen....STORT tillykke du er den heldig vinder af min give away et gavekort til netbutikken Truville.Send mig din adr og du vil få besked direkte fra Hanne.Forsat rigtig god søndag.Kram Else

    SvarSlet