lørdag den 5. marts 2011

En hyggelig pakkeleg.

Jeg er med i en pakkeleg og har modtaget en fin pakke fra Hjemmebacht. Vil du også være med i pakkelegen, så foregår det sådan her:
Eneste rigtige krav er, at du har en blog, så hvis du vil deltage, skal du skynde dig, at skrive en kommentar til dette indlæg og hvis du så er en af de to første vil jeg sende dig en gave.


Du skal så (når du har modtaget min gave) sende en retur til mig og oprette et indlæg på din blog, hvor du skriver reglerne og fortsætter legen med at sende til de to første, der skriver en kommentar hos dig.

Der er ingen regler for hvor meget du skal bruge på gaverne, det skal bare være noget sjov og hyggeligt.

Min pakke kom i går, og jeg havde lige glemt at jeg ventede en pakke, så det var en rigtig hyggelig overraskelse.
Der var et brev med sommerblomster, der gjorde længslen mere konkret. Kom nu forår!
Et sødt kort, nogle bånd, og stofrester til lidt kreativt, et papir til kort et spænde (som jeg ikke ved om man bruger til andet end håret? (rødmesmiley) og nogle sølvblomster.
Lige en pakke der passer til mig, jeg har faktisk noget af det lilla stof i forvejen.Jeg tror jeg vil lave nogle forårskort og sende til mine venner. Så tak søde Mette! Og jeg sender opfordringen videre herfra.

2 kommentarer:

  1. Smiler den må jeg da være med i elsker pakker :-)
    Jamen jeg er jo den første så forstår jeg det ret så modtager jeg en pakke fra dig ?
    Kram Else

    SvarSlet
  2. Ja, du er den første! Men giv mig lige til i næste uge. Så har jeg tid igen...

    SvarSlet