søndag den 20. februar 2011

Sådan ser mine aftener ofte ud, mig med strikketøjet og begge katte sovende i skødet :-D


Jeg fik endelig mit garn fra garnudsalg. Jeg havde ikke været hjemme da de afleverede, så jeg måtte lige ringe så fragtfirmaet kunne komme forbi en gang mere. Ups. Men rigtigt dejligt garn. En blød cashmere/uldblanding, og den grønne er deres højlandsuld. Jeg har købt og vasket flere forskellige uldtyper, og jeg synes at garnudsalgs uld er ligeså blød som new zealand lammeuld. Bare meget billigere. De mangler kun lidt flere farver, som jeg kan lide, for at blive mit yndlingsgarnsted.

Se hvor Elias kan betjene et krydsnøgleapparat, så gør det ikke så meget at jeg ikke har en garnvinder endnu, og rigtigt hyggeligt. Clemens på tre kan også finde ud af det ;-D
Og så lige en gang hjemmelavet sushi i fredags! Det er så godt!

2 kommentarer: