mandag den 21. februar 2011

40 i denne uge!

Det er en dejlig dag! Jeg har fået lækker mexicansk morgenmad, m masser af sort kaffe.
Det er i denne uge, nærmere betegnet fredag, at jeg endelig bliver 40. (her skulle være en jubledansesmiley) Jeg har glædet mig i flere år til at blive 40. Det må absolut være en kvindes bedste alder! De næste ti år regner jeg med at blive de bedste i mit liv. Jeg ved hvem jeg er, ser stadig ok ud, har tjek på børnene, sætter mig mål og opnår dem. Er gift med mit livs kærlighed, der bare støtter mig. Har dejlige venner og en skøn familie. Skal holde FEST, ja flere endda. En lille tøsekomsammen på torsdag og en stor tju bang fest til maj.
Min bedste veninde bliver også 40 i denne uge. Jeg har fået mine drømmekatte. Ønsker mig fede ting til min fødselsdag. Bla penge til strikkefestival på Fanø, en netbook, UNO tøj, garngavekort, eller cafébesøg m giveren. Det eneste jeg mangler er en "værelseskammerat" til Fanø strikkefestival.
I'm HAPPY
Et ikke særligt flatterende billede, men hold fast hvor smagte det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar