lørdag den 12. februar 2011

Knit pro

Idag kom mine længe ønskede knit picks metal strikkepinde. Jeg skulle først have dem til min fødseldag om 14 dage, men efter at Elias havde bundet stramme knuder på to af mine Addi rundpinde, og Clemens havde klippet et par over, måtte jeg bestille dem lidt før tid. Og de er lige så gode som jeg havde regnet med. Manglede lige en 3 og 2½, men de er vist lidt skrøbelige så små, så der må jeg ud og købe nogle løse.
Jeg har strikket nogle strømper til Samuel, som er blevet vild med hjemmestrikkede sokker (ligesom jeg er). Garnet er Araucania, tror jeg det hedder. Købt hos min egen pusher.
Jeg var i Randers og ose, og var faldet over den skønneste grønne nøgle zauberball strømpegarn på tilbud! Da jeg kom hjem havde jeg mistet posen :'( Jeg må forbi på mandag i de to butikker jeg var i efter og se om de har den liggende.

I går fik vi La Crepe pandekager med spinat og laks, og oksekød og salatfyld. Det elsker vi allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar