onsdag den 9. februar 2011

I morges opdagede jeg den skønneste tegning på køleskabet. Jeg blev bare så glad, for Elias har lige alderen til den slags tegninger, som han ikke vil kunne lave om et år. Og nu foreviget med sprittusch :-D


Efter en træt dag, hvor jeg selvfølgelig lige skulle hente Mads fra drama, lige hvor jeg skulle hvile i 15 min, måtte jeg bikse en fiskeret sammen, der kunne bage i ovnen, indtil jeg kom tilbage.
Det var en skøn improviseret ret, med torsk fra Skagenfood, og diverse grøntsager fra samme. Jeg har aldrig fortrudt at jeg begyndte at få fisk derfra. Lidt dyrt, men altid den bedste kvalitet. Bedre end jeg har fået i mange år, hos diverse fiskeboder.
Jeg svitsede nogle portobello svampe med nogle forårsløg. Lagde fiskefiletter i bunden af et fad, hældte ituskårne peberfrugter, cherrytomater, forårsløgtoppe, asparges over, og klemte saften fra en citron udover. Krydrede med salt, peber og lidt karry og et skvæt fløde. Bagte i ovnen i 25min og blev serveret til kogte kartofler. Og mums siger jeg bare. Nu kalder sofaen og strikketøjet. Michael putter de små og jeg sumper!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar