onsdag den 10. august 2011

The winner is...!

Tak til alle jer der ville være med i min giveaway

Det har været rigtigt sjovt at have succes med sin giveaway, og jeg har brugt random.org til at finde en vinder.
Jeg besluttede at tælle oppefra og ned, til jeg nåede til det udtrukkede nummer, som var 62.
Derfor blev vinderen. Trommehvirvel, tadadadada:



Tine som har en fin blog her

Tine sagde ...
Jeg deltager i konkurrencen om denne fine DVD, og melder mig som fast læser..
Glæder mig til at følge din blog..
3 lodder herfra

Sender du mig ikke din adresse, så jeg kan sende den afsted.
God fornøjelse.

Jeg vender snart tilbage med en ny giveaway, og jeg regner med at det skal være en fra Rasmilla :-D

3 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen.

    Glæder mig til næste Give away :)
    Rasmilla lyder blødt eller ? Kan jo alligevel være mange ting også.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.

    SvarSlet
  3. Ihh, jeg har ikke kunne kommentere, håber det lykkes i dag.. :)
    Jeg kan ikke se din mail, så vil du skrive den, så jeg kan sende min adresse?! :)

    SvarSlet