onsdag den 24. august 2011

Lækkert garn fra garnudsalg.

Se hvad jeg har købt hos garnudsalg.
Jeg har været lidt skeptisk med deres højlandsuld, for jeg havde fået en lille smule garn tilsendt, og strikket en prøve, vasket det, og syntes det var en lille smule krads.
Men jeg bliver jo ved med at høre om folk der roser det garn, og siger det er så blødt.
hmm, er jeg meget sart?
Nu sprang jeg altså ud i at købe og jeg ved ikke hvorfor, men dette garn virker noget mere blødt end den prøve jeg fik, så nu er jeg også solgt! LÆKKERT GARN!
Jeg vil strikke en cobblestone af karamelgarnet til min mand.


og endelig skal jeg også have mig et camomille sjal i det lyse jeansblå,
Jeg har købt 200 g kidmohair i en brændt rød, som jeg vil strikke en trøje (den fra forsiden) fra "mere feminin strik".

Så nu gløder mine pinde for at blive færdig med; den anden viggo til Clemens, et "Tina's sjal" til min datter, og min fls...


5 kommentarer:

  1. Lækkert garn - jeg har oplevet noget lignende, nemlig at de forskellige farver i dte samme gran kun føles forskelligt. Jeg har tænkt at det er farvens skyld?

    Den der cobblestone sweater er ret flot - hvor har du modellen fra?

    SvarSlet
  2. Højlandsulden styrer... sad i går og begræd mit magre dankort, for stod det til mig, skulle jeg have både garnkiste og reol fyldt med alle de skønne farver... Ja cobblestone er superfin... Den må min mand ikke se, så vil han også have en... :)

    SvarSlet
  3. Nu har jeg linket til det sted hvor jeg har købt mønsteret til cobblestone.
    og eva, jeg sidder også og tænker på mit stakkels dankort, det vil så gerne bruges. Men, hvorfor må din mand ikke få en cobblestone? Det er da fedt at have en mand der overhovedet vil gå med hjemmestrik.

    SvarSlet
  4. Han må meget gerne få sådan en.... når der er penge til garnet :) Han elsker mit hjemmestrik, og plager konstant om at jeg skal strikke til ham ...

    SvarSlet
  5. Fedt nok Eva! Ja, så må han jo lige vente til der falder noget af til ham :-)

    SvarSlet