onsdag den 21. december 2011

Jeg vandt en give away, færdige sifser, og diverse

Uh, nogen gange hober indlæggene sig op. Jeg har lige haft 5 gudstjenester på to dage, så jeg har ligget vandret.
Men,
Jeg vandt denne skønne give away hos moster maja. Jeg er bare så glad for den. SE lige alt hvad der var i den. Super lækker!
Tak Maja!


Så blev mine dejlige luffer endelig færdige. De lå og ventede på at blive monterede. Jeg bruger dem uden fór, for jeg har altid for varme fingre i forvejen.
Så mangler jeg bare at få lært at lave handsker, men det har jeg jo næsten lært af disse.

Lidt klejner blev det også til. gærklejner for første gang, men selvom de er gode, så synes jeg stadig at de almindelige er bedre.


Jeg fik også strikket et pandebånd, som jeg blev inspireret til herfra hexen strik. Det er strikket i en elsket grøn farve i lamauld. Jeg tror jeg vil fore dem med fleece.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det pandebånd bare pænt. Skøn farve, flot mønster. Det er jeg sikker på du bliver glad for. Sikke mange ting du vandt i den Give away.
    Dine Sif.er er bare blevet flotte. Skønne blomster du har broderet på.

    Tusind tak for julegaven, du kan tro jeg er glad for alle tingene.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Flotte vanter - jeg kan godt lide detaljen med at fremhæve noget af mønstret med lidt broderi.

    SvarSlet