tirsdag den 30. oktober 2012

2 dage til give away

Jeg har ikke noget kamera for tiden, og så er det ikke lige så sjovt at lave blogindlæg. Jeg var lige et smut i Thorning og så en strikkeudstilling. Den var spændende og viser at det er et stort arbejde at være designer. Ikke noget med bare lige at få en idé og udføre et mesterværk. Der skal mange prøver til og megen erfaring. Respekt. Og så vil jeg lige minde jer om at min give away bliver trukket om to dage :) Skynd dig at være med, hvis du har lyst. Knus Elsebeth

2 kommentarer:

  1. Jeg tror heller ikke det er nogen let opgave at få stof og ide til at gå op i en højere enhed, så godt nogen er mere tålmodige end visse andre.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtigt Lis!
      Og sikke mange dygtige mennesker der er. Vi skal nok blive ved med at købe deres designs :)
      Hav en god dag!
      Knus Elsebeth

      Slet