torsdag den 22. september 2011

endnu et Tina's tørklæde

Jeg har strikket mit andet Tina's tørklæde, fra Rasmilla denne gang til min datter, som absolut ikke kan tåle uld. Altså ikke fordi hun ikke kan lide krads, men hun får simpelthen blodsprængninger, hvis hun rører ved uld...
Derfor har jeg strikket det i en skøn merciseret bomuld fra min lokale gårdbutik, Rosenlund. Hun elsker det, og så er det jo sjovt at strikke.


Min aby, skulle selvfølgelig plante sig på tørklædet :-D


Jeg har strikket en stribet trøje til Clemens, i peruvian higlandsuld. Nok ikke et garn jeg vil strikke af igen. Men blødt er det.

Og et lille supplement til Elias' garderobe.

3 kommentarer:

  1. Det er smukke ting du har fået af pindene. Suveræn farvesammensætning i Tinas tørklæde. Den nupper jeg lige til de store piger jeg har.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Fint sjal og nogle seje bluser :)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have! Ja, LIs, det er lige med at finde ud af hvad de store kan lide.

    SvarSlet